www.trustycold.com

طلوع آرامش در خانواده

1391 27 شهریور
نوشته شده توسط 

زندگی یک فرایند ساده نیست. باید بیاموزیم، باید یاد بگیریم که چگونه بهترین ها را انتخاب کنیم.

دنیای ما روز به روز مدرن و پیچیده تر می شود. همه چیز تخصصی شده و روابط انسانها نیز تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته است. امروزه یک نفر نمی تواند از پس همه کارها برآید. و برای هر مسئله ای باید به متخصص مربوطه مراجعه کند.  همه تکنولوژی ها و صنعت برای رفاه آدمی است ، هم اکنون که تصمیم به تهیه و استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی را دارید چند نکته مهم لازم به ذکر است :

1- برای تهیه یک کالای مناسب پیشنهاد مشاوران مختلفی را در نظر بگیرید.

2-  برای اطمینان از تصمیم در خرید خود ، از مشاور متخصص استفاده نمائید، نه کسی که برای فروش کالای مختص به خود فعالیت می کند.

3- از تعریف اطرافیان در موردتهیه برند خاصی استفاده نکنید.

4- برای تهیه یک سیستم خوب جهت سرمایش و گرمایش نیاز به محاسبه محیط شما می باشد.

5-  بعد از مشاوره و تصمیم گیری نهایی در زمینه خرید سیستم های  سرمایشی و یا گرمایشی مورد نظر ، نیاز به کارشناسی محیط جهت نصب و راه اندازی سیستم انتخابی خود دارید .

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
بازدید 24538 بار آخرین ویرایش در جمعه, 29 آذر 1392 ساعت 18:44
جعفر بدایعی

به اطلاع می رساند تیم اجرایی این مجموعه افتخاردارد با تلاش و تجربه که از 1381  در زمینه تهویه و تاسیسات ساختمانی از طراحی، اجراء ،تعمیرات و خدمات ،آمادگی خود را جهت انجام پروژه های انبوه سازی،سازندگان محترم ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری، کارخانجات ،شرکت ها و مراکز خصوصی و دولتی اعلام می نماید. باشد که در این عرصه موفق و سربلند باشیم .

وبگاه: www.trustycold.com پست الکترونیکی این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • Curabitur quis
  • Quisque congue
  • Vestibulum dignissim
  • Donec eget
  • Class aptent
  • Mauris gravida
  • Proin placerat

درباره ما

سرمایش مطمئن بعنوان یک واحد خدماتی در زمینه صنعت تاسیسات، تهویه و تبرید فعالیت می نماید .
فعالیت ما از سال 1379 با هدف گسترش و اطلاع رسانی در زمینه بهترین نوع و جدید ترین سیستمهای تهویه مطبوع برای واحد های مختلف اعم از:  خانگی ، تجاری ، صنعتی ، بانکها ، فروشگاهی ، کارخانجات ، تالارهای پذیرایی ، هتلها ، اتاقهای مخابراتی و سرورها را با  ارائه کارشناسی محل قبل از اجراء با بهترین و متمایز ترین خدمات  در جهت رضایت مندی مشتریان که مهمترین عامل موفقیت ما در این زمینه بوده است.

تماس با ما

در صورت نیاز به مشاوره و کارشناسی در زمینه خرید ، نصب و یا پشتیبانی فنی محصولات ، با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید یا از طریق ایمیل اقدام نمایید.

  دفتر ستارخان : 44236245 -8-44269727 -021

فکس : 44236507-021

تلفن همراه : 09122786596

نشانی ذفتر ستارخان : ستارخان - روبروی برق آلستوم - خیابان کاشانی پور - خیابان محرم نژاد - کوچه اربابی - پلاک 8/1
Top of Page